حرکت دیگری که حجم خوبی را برای پشت بازوها به آرمغان می آورد . برای اجرای حرکت جلوی دستگاه سیمکش ایستاده و با فاصله 20 الی 30 ساتنی متر میله را نگه داشته , در این حرکت آرنج ها باید در کنار پهلو ثابت نگه داشت و در یک مسیر کنترل شده سیم را به سمت پایین پرس کرد تا با ران ها برخورد نماید , سپس در همان مسیر اجازه میدهیم تا میله به سمت بالا بیاید , در قسمت بالای حرکت , زمانی که ساعدها با زمین موازی شده لحظه ای مکث کرده و دوباره مسیر را تکرار میکنیم .

                               




طبقه بندی: تشریح حرکات پشت بازو، 
برچسب ها: پشت بازو، حرکات پشت بازو،  

تاریخ : دوشنبه 14 فروردین 1391 | 05:51 ب.ظ | نویسنده : مرتضی شعبانی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات