تبلیغات
بدنسازی و تناسب اندام - پرس سینه دست جمع

هنگامی که حرکت پرس سینه را به صورت دست جمع و با فاصله 10 الی 20 سانتی متر بین دست ها , انجام میدهید بیشترین فشار متمرکز پشت بازوها میباشد و باعث حجیم شدن این بخش از عضلات میشود . موقعیت دستها نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشت .

روی میز پرس سینه دراز کشیده و با فاصله ذکر شده بین دست ها هالتر را به روی سینه بیاورید . سعی کنید فشار روی پشت بازوها اعمال شود . در طول اجرای حرکت آرنج را به سمت داخل بدن نگه دارید و از باز شدن آنها جلوگیری نمایید .

                                            


طبقه بندی: تشریح حرکات پشت بازو، 
برچسب ها: پشت بازو، حرکات پشت بازو، پشت بازو پرسی، پرس سینه دست جمع،  

تاریخ : دوشنبه 14 فروردین 1391 | 04:56 ب.ظ | نویسنده : مرتضی شعبانی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.