تبلیغات
بدنسازی و تناسب اندام - پشت بازو هالتر خوابیده

این حرکت یکی از حرکات حجم ساز و یک حرکت پایه برای پشت بازوها محسوب می شود . با اجرای این حرکت هم سر کوتاه و هم سر بلند پشت بازو تحت فشار قرار میگیرد .

برای اجرای حرکت روی میز پرس دراز کشیده , هالتر را در دست گرفته و فاصله دست ها را از هم بین 15 تا 25 سانتی متر نگه دارید , هالتر را از بالاترین نقطه و با خم کردن آرنج به سمت پیشانی پایین بیاورید و سپس دوباره در همان مسیر به بالا بزگردانید . سعی کنید در طی اجرای حرکت آرنج ها به هم نزدیک باشد . در قسمت بالای حرکت استراحت نکنید تا فشار مستمری به پشت بازوها اعمال شود .

                                  


طبقه بندی: تشریح حرکات پشت بازو، 
برچسب ها: پشت بازو، پشت بازو هالتر خوابیده، حرکات پشت بازو،  

تاریخ : دوشنبه 14 فروردین 1391 | 04:59 ب.ظ | نویسنده : مرتضی شعبانی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.