تبلیغات
بدنسازی و تناسب اندام - جلو بازو هالتر ایستاده

  اصلی ترین و پایه ای ترین حرکت در حرکات بازو جلو بازو با هالتر است که با اجرای صحیح آن می توان حجم کلی عضله بازو را بدست آورد . علاوه بر این در افزایش حجم عضله ساعد نیز موثر است .

 برای اجرای حرکت یک هالتر را با فاصله ی عرض شانه در دست میگیریم و آن را جلوی بدن آویزان نگه می داریم , کف دستها باید رو به بالا باشد , سپس با انقباض عضله بازو هالتر را در مسیر نیم دایره ای به بالا می آوریم , لحظه ای مکث کرده و به آرامی هالتر را به سمت پایین برمی گردانیم , ولی نباید در پایین ترین قسمت آرنج ها قفل شوند , در طول اجرای حرکت استخوان بازو باید ثابت باشد . شدت اجرای حرکت آرام و با کنترل باید باشد ..

یکی از رایج ترین اشتباهات در اجرای این حرکت ضربه زدن , تاب دادن و کمک گرفتن از کمر است که به دلیل استفاده بیش از حد از وزنه است . باید وزنه ای را انتخاب کرد که فقط عضله بازو آن را جابجا کند .

                              




طبقه بندی: تشریح حرکات جلو بازو، 
برچسب ها: جلو بازو، تشریح حرکات، جلو بازو هالتر،  

تاریخ : دوشنبه 14 فروردین 1391 | 07:47 ب.ظ | نویسنده : مرتضی شعبانی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.