تبلیغات
بدنسازی و تناسب اندام - جلو بازو دمبل تمرکزی

یکی از حرکات تفکیکی در تمرین جلو بازو میباشد و به بهبود شکل و حجم جلو بازو کمک فراوانی میکند . نحوه اجرا بدین صورت است که روی میز پرس نشسته و به سمت جلو خم شده و یک دمبل را در دست میگیریم و از قسمت آرنج به پا تکیه می دهیم , مچ دست را به خارج چرخانده و دمبل را تا سرشانه بالا می آوریم . در قسمت بالای حرکت لحظه ای مکث کرده و یک انقباض عمدی را ایجاد می کنیم . دمبل را به آرامی و با کنترل باید حرکت داد و از ضربه زدن و تاب دادن نیز خود داری کرد .

                         

                              




طبقه بندی: تشریح حرکات جلو بازو، 
برچسب ها: جلو بازو دمبل تمرکزی، تشریح حرکات، جلو بازو،  

تاریخ : دوشنبه 14 فروردین 1391 | 07:59 ب.ظ | نویسنده : مرتضی شعبانی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.