تبلیغات
بدنسازی و تناسب اندام - راهکارهای چربی سوزی

از راهکارهای چربی سوزی میتوان به کم خوردن , دریافت محدود کالری و افزایش متابولیسم بدن به وسیله ورزش اشاره کرد , اما راهکارهایی نیز وجود دارد که میتواند به روند چربی سوزی کمک که با دو مورد از آنها در زیر آشنا میشویم که از یافته های دنیای چربی سوزی است .

1 – اسید های چرب امگا 3

اسید های چرب امگا 3 جزو چربی های مفید قرار گرفته که این نوع چربی در ماهی و به صورت مکمل در کپسول های ژلاتینی روغن ماهی وجود دارد . در آزمایشی که بر روی یک سری از افرادی که دارای اضافه وزن بوده اند انجام شده نتایج جالبی بدست آمده , در این آزمایش که هر روز و به مدت چهار ماه در غذای روزانه این افراد ماهی دارای امگا 3 بالا وجود داشت . در نتیجه این افراد در مقایسه با گروه دیگر که تنها در هفته یک بار ماهی می خوردند کاهش وزن بیشتری داشتند .

این اسید چرب در تشکیل گلیکوژن عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد و هر چه قدر کربوهیدرات بیشتری را در بدن به صورت گلیکوژن ذخیره کنید به همان نسبت کربوهیدرات کمتری را به صورت چربی در بدن ذخیره خواهید کرد .

2 – فیبر

فیبر ها یکی از مشهورترین چربی سوزها به شمار میرود . تحقیقات و آزمایشات بسیار زیادی نشان داده است که فیبرها روند کاهش وزن را افزایش میدهند .در این تحقیقات مصرف فیبر پیش از غذا در کاهش وزن از افراد دارای اضافه وزن , حتی در صورتی که رژیم نگرفته باشند کمک میکند .



                  




طبقه بندی: راههای آب کردن چربی بدن، 
برچسب ها: چربی، چربی سوزی، آب کردن چربی، کاهش وزن، امگا 3، فیبر، اسید چرب،  

تاریخ : چهارشنبه 23 فروردین 1391 | 11:06 ب.ظ | نویسنده : مرتضی شعبانی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.