تبلیغات
بدنسازی و تناسب اندام - بهترین میوه های بدنسازی

در بین میوه ها انجیر , موز و کشمش بهترین گزینه های افزایش حجم و وزن در بدنسازی می باشند . این گونه میوه ها با داشتن حجم کم و داشتن کالری و ارزش غذایی بالا می توانند کمک بسیاری برای بالا بردن وزن به ما بکنند .

نصف فنجان کشمش دارای 60 گرم کربوهیدرات میباشد و یا به عبارت دیگر دارای 240 کالری انرژی میباشد و یک منبع عالی انرژی برای عضلات در طول تمرین است , اما ارزش اصلی آن به کالری بالای آن نیست , بلکه به این دلیل است که مصرف آن باعث ورم معده و پر شدن آن نخواهد شد و در واقع کم حجم و پر انرژی میباشد و منبع غنی از آنتی اکسیدان نیز هست .

موز منبع خوبی از کربوهیدرات و سرشار از پتاسیم و ویتامین ها میباشد . به طور متوسط موز دارای انرژی بالایی نیز است به طوری که دو عدد موز می تواند انرژی یک ساعت تمرین با وزنه را تامین کند .

انجیر نیز یک منبع کامل کربوهیدرات میباشد و یک ضد سرطان تمام عیار که دارای آنزیم های هضم کننده قوی غذا نیز است که به هضم پروتئین ها کمک بسیاری میکند . علاوه بر خاصیت ضد سرطانی , باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین ریکاوری عضلات میگردد .





طبقه بندی: بهترین میوه های بدنسازی، 
برچسب ها: میوه، بدنسازی، تناسب اندام، موز، انجیر، کشمش، کالری، انرژی، حجم، تغذیه،  
دنبالک ها: خواص انجیر،  

تاریخ : دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 | 07:13 ب.ظ | نویسنده : مرتضی شعبانی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.